Londyńska firma inwestycyjna zajmująca się konopiami indyjskimi, koncentrująca się na inwestowaniu lub kupowaniu firm działających w branży CBD w branży wellness i medycznej, dokonała pierwszej inwestycji w przestrzeń konopną i CBD. Love Hemp została przejęta przez World High Life Plc.

Love HempFirma World High Life Plc zakupiła Love Hemp Ltd., londyńskiego dostawcę produktów CBD pochodzących z konopi, z ponad 40 liniami produktów, w tym olejami, sprayami, vape, artykułami spożywczymi i produktami na bazie wody.

Love Hemp w ostatnim czasie zawarła umowy dystrybucyjne z ponad 1200 sklepów detalicznych w Wielkiej Brytanii, w tym z Ocado, Holland & Barrett, WH Smith i Sainsbury’s.

Warunki umowy nie zostały ujawnione

Według dyrektora generalnego World High Life – Davida Stadnyka, zasadniczym celem było znalezienie innowatorów, którzy dawali przykład, działając zgodnie z najlepszymi praktykami, ugruntowując rozpoznawalność marki u głównych sprzedawców detalicznych oraz solidną internetową platformę sprzedaży i marketingu. Wykazując znaczny wzrost sprzedaży na wszystkich frontach i elastyczne zbudowane firmy, Love Hemp stała się niezwykle atrakcyjna na brytyjskim rynku CBD. Przeprowadzone badanie rynków globalnych w celu „zidentyfikowania najlepszych możliwości inwestycji” przy pierwszym przejęciu, zakładały, że rynki globalne przyjmą przepisy dotyczące zmian legislacyjnych w obrębie produktów CBD.Love Hemp

W odpowiedzi inwestorzy przejęli Love Hemp, która skupiła się na rozwoju sprzedaży online z powodu załamania gospodarki i od stycznia odnotowała wzrost sprzedaży o 39%, jednocześnie poszerzając linię produktów, powiedział Stadnyk.

Za oceanem

canopy-growthPodobne zjawisko dostrzegane jest w stanach zjednoczonych, gdzie duże spółki szukają rozwiązań do rewitalizacji swojego kapitału. Międzynarodowy gigant marihuany Canopy Growth Corp. pozostaje aktywny na amerykańskim rynku CBD, mimo że firma odnotowała oszałamiającą stratę w wysokości 1,3 miliarda dolarów kanadyjskich (944 milionów dolarów) w ostatnim kwartale.

Canopy powiedział inwestorom w piątek, że odnowi swoją ogólną strategię po tym, jak kanadyjski udział w rynku rekreacyjnej marihuany odnotował dwucyfrowy spadek w kwartale fiskalnym, który zakończył się 31 marca. W zeszłym miesiącu Canopy ogłosił, że zaprzestaje działalności w zakresie konopi w stanie Nowy York.

Jednak dyrektorzy wydawali się optymistycznie nastawieni do planów sprzedaży CBD w USA.

„Rynek CBD w USA jest już dużym przemysłem”, powiedział David Klein, prezes firmy Canopy, wskazując na inwestycje Canopy w linię produktów CBD z Martha Stewart oraz w produkty BioSteel Sports Nutrition.

Canopy powiedział, że rok podatkowy 2021 będzie „rokiem przejściowym”, a firma ujawni nowe cele finansowe w drugiej połowie roku.


Źródło:

  • https://hempindustrydaily.com/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

− 2 = 8