Kawa z dodatkiem CBD. Rosnąca tendencja konsumentów w USA otwiera nowe możliwości w branży zarówno producentów kawy, jak również przetwórców konopnych. Badania rynkowe pokazują, że pomimo przywiązania konsumentów do porannego rytuału wypijania swojej marki kawy w indywidualny sposób, stosukowo łatwo mogą odstąpić od swoich przyzwyczajeń na rzecz spróbowania czegoś nowego.

Kawa i CBD – nowe trendy

Zainteresowanie kannabidiolem stale rośnie, przy czym firmy z coraz szerszego sektora przemysłu przekonują się, że ich produkty mogą być dobrym “kanałem” dla CBD. Znacząco możemy zwiększyć zainteresowanie niektórych produktów codziennego użytku jeśli zmodernizujemy je dodając do nich kannabinoidy.

 

Badania przeprowadzone przez giganta analiz – Nielsen Global Connect, jasno dają do zrozumienia, że około 70% dorosłej populacji Stanów Zjednoczonych spożywa kawę w różnej formie są zainteresowani kawą z dodatkiem CBD, a 14% z nich, regularnie pijących kawę mieloną, twierdzi, że już ją wypróbowała taką kawę. Oznacza to, że 86% osób regularnie pijących kawę, jeszcze tego nie zrobiło, co daje spore pole manewru dla branży konopnej oraz producentów kawy. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi we wrześniu tego roku, ciągle obserwuje się tendencję wzrostową zainteresowania konsumentów kawą CBD. Po pozostawia ciągle otwarty i nowatorski w Europie sektor, w którym popyt i zaspokojenie potrzeb niszy rynkowej dopiero rośnie.

Czy kawa CBD może zmienić nasze przyzwyczajenia?

Lojalność wobec marki jest cechą charakterystyczną typowego konsumenta kawy, który przywiązuje się do danej kawy i rytuału przygotowania kawy w taki sposób, który pasuje do jego:

  • stylu życia,
  • preferencji smakowych,
  • budżetu.

Próbując zakłócić lojalność wobec marki i rutynę, producenci kawy CBD muszą oferować produkt, który spełnia lub przekracza potrzeby i oczekiwania konsumentów w co najmniej jednej z tych trzech kategorii. Przekonanie osoby pijącej kawę do odejścia od marki i tradycji parzenia, aby spróbować czegoś nowego, może być dużym wyzwaniem… ale i wielką szansą, a na ekspresach do kawy CBD spoczywa obowiązek, aby pierwsze doświadczenie smakowe było jak najlepsze. To pierwsze doznanie ma kluczowe znaczenie w budowaniu lojalności wobec marki i powtarzalności zakupów.

Kawa CBD w USA

resweratrol kawa CBDVera Roasting Co. z New Hampshire – sztandarowym produktem tej marki jest kawa z resweratrolem, silnym przeciwutleniaczem znajdującym się w skórkach czerwonych winogron. Resweratrol ma działanie, które związane jest z poprawą funkcji układu sercowo-naczyniowego i zdrowia nerwowo-mięśniowego – korzyść jest podwójna.

Innowacje w obrębie kawy pozwoliło opatentować technologię infuzji, dzięki której Vera stworzyła jedną z najlepiej smakujących kaw CBD dostępnych na rynku. Każda filiżanka Wellness Blend Coffee zaczyna się od 100% ziaren arabiki i jest nasycona zdrowym dla serca antyoksydantem resweratrolem. W kawie używa się jedynie izolaty CBD, aby mieć pewność, że nie zawierają one THC i żadnych aromatów konopi.

kawa CBD

Korzyści zdrowotne wynikające z resweratrolu w połączeniu z łagodniejszym profilem smakowym oraz dodatkiem CBD, dają kawie CBD firmy Vera Roasting znaczną przewagę nad konkurencją. Korzyścią naparu z kawy, resweratrolu i CBD jest to, że faktycznie pomaga on  niejako w wygładzaniu smaku samej kawy. Ludzie, którzy próbują tej kawy, twierdzą, że to najlepiej smakująca kawa CBD jaką kiedykolwiek pili.

Strategia marketingowa

Vera Roasting  odniosła sukces, wykorzystując osoby mające wpływ na media społecznościowe, które zwiększają świadomość marki wśród młodszych konsumentów. Strategia działająca wśród najmłodszych konsumentów kawy może stanowić przeszkodę w przyciąganiu kawoszy w grupie wiekowej 40+. Pomimo tych barier, legalizacja konopi oraz rozwój branży CBD zbudowała już pewien poziom świadomości społecznej, dzięki czemu osoby w średnim wieku i starsze coraz częściej sięgają po produkty CBD, a kawa może stać się przełomowym produktem w najbliższych latach.


Źródło: www.hempindustrydaily.com


 

Stowarzyszenie FREEDOM
Latest posts by Stowarzyszenie FREEDOM (see all)